.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شاهکار راه و شهرسازی مازندران ؛
وقتی احداث 2 دوربرگردان 2 سال طول می کشد !
شمال نیوز :پروژه‌ ای که قرار بود ظرف مدت 6 ماه انجام شود، بعد از گذشت دو سال تنها نیمی از آن انجام شد و معلوم نیست باقیمانده آن چه زمانی انجام شود....

شمال نیوز : پروژه‌ ای که قرار بود ظرف مدت 6 ماه انجام شود، بعد از گذشت دو سال تنها نیمی از آن انجام شد و معلوم نیست باقیمانده آن چه زمانی انجام شود.

به گزارش شمال نیوز ، به نقل از میانخبر، شهر سورک به ‌عنوان مرکز شهرستان میاندورود، جاده اصلی و ترانزیتی استان مازندران از این شهر می‌گذرد و به دلیل نبود فضای ایمن برای عبور خودروها از عرض جاده، شاهد تصادفات متعدد و مرگ همشهریان بودیم، به همین دلیل باید تمهیدات خاصی برای رفت و آمد به این شهر اتخاذ شود تا شاهد تصادف نباشیم و یکی از راه حل‌های آن احداث میدان، زیرگذر و یا دوربرگردان است.

احداث میدان در چهارراه آزادگان به‌ دلیل اعتبار زیادی که نیاز دارد نتوانسته با پیگیری‌های متعدد به سرانجام برسد و همچنان این طرح نیازمند توجه ویژه مسئولان استانی، کشوری و نمایندگان مجلس است.

اما برای حل این معضل با پیگیری و درخواست شورا و شهرداری سورک در جلسه‌ای که 28 دی ماه سال 93 برای بررسی مشکلات این شهر با حضور نبیان معاون عمرانی استاندار، شجاعی نماینده وقت مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل راه و شهرسازی، مدیرکل ورزش و جوانان، مدیرکل مدیریت بحران، مدیرکل امور شهری، مدیرکل امور روستایی، نماینده بنیاد مسکن، مدیران شهرستانی و فرماندار میاندورود در فرمانداری برگزار شد، مقرر شده بود دو دوربرگردان در بلوار امام رضا(ع) سورک ایجاد شود که یکی در سال 93 و دیگری در سال 94 به اتمام برسد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.142 seconds.